DUA HATI

K.A.M.I

K.A.M.I
sekadar menumpang

Sunday, February 6, 2011

TENGKING!!!!!!!!!!!!

ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
HAHHHHHHHHHHHH!!
tobat cuak gila an lau da org tengking2 kita....
hah..............<3
*sigh..haish...
lamenye kami ta update an....
hurmm.
aku sgt bersyukur coz DY ta pnah tggi sora ngn akuh..
bkn dy tkot aku la...
tadak paedah un dy tkot aku...
cuma dy sgt..sgt...sgt.............bersabar
dgn aku...
heheh~~
tp aku pon bukan la truk sgt....
hehek..
aku suka bila dy ckp elok2 lau da poblem...
snang laa sttle pblem...
ermm....tp an...........
aku ingat lg..
dulu.,dy da terckp kuat..
yg best.,slow jew tears aku jatuh..!
sensetifnyew akuuuu...
*grrr
padahal..,aku nieyh lahir2 trus brutal...
haish..
ta pham sy....
ermm...
mne laa DY an...
npe laa lme ta update blog kami nieyh....
ermmm...
tpew...
dy bkn reti un na ngarang2 nieyh...
jiwa ta sstera lgsung...
hahax...
chup3...
dalaa yew...
going off to hve dnner......
mmmuahh3...


No comments:

Post a Comment