DUA HATI

K.A.M.I

K.A.M.I
sekadar menumpang

Tuesday, February 15, 2011

TEKANAN!

menurut kefahaman akuh.,
tekanan nieyh blaku bila information blambak2 dalam kapla kita nieyh...
sterusnya berank-ranak....
then=INFORMATION OVERLOAD!
hah...
nieyh la fahaman student information management;
AKU lah touh...=)
...................................
k bbalik pada topik asal...
knpa aku nye tjuk uh mrangsang jari-jari aku untuk trus blari2 ats keyboard nieyh??
haaaaa......
nieyh smua sbb 
ASSIGNMENT!
buwekkkkkk!!!!
disebabkan ia lah aku terpaksa mngurangkan nafsu untuk bfoya2...
hahah..~~
(bajet truk)
tapi btui auw..
skali gus ia mnyerang.................
aku ta sempat nk handle...
kta aku sem lpas.,
mao ligat sem nieyh..
hah!
amek akuh...padan mka!
nk makan pon ta smpat.,
bk bfoya2 celah mna?
heheheh...
cuihh..~~
sembang bohong pa tatau..
hah..
SALAM MAULIDUR RASUL~~
arynieyh cuti tapi sumpah ta rsa mcm cti...
besa aer..,busy woman.....
ke hulur ke hilir...
haish....
nieyh pon curik2 jew post nieyh...
padahal esaiment blambak3....
lek jew an.....








nieyh semua aksi akuh di C.S n TESCO...
hahahx...
mghilangkan stress...
knon~~
keh weh..
smbung len kali der.....
tatata...
asalam...

No comments:

Post a Comment