DUA HATI

K.A.M.I

K.A.M.I
sekadar menumpang

Thursday, November 4, 2010

bingung~~

*ta terlalu mengharap......

based on title akuh tuh...
aku sebenarnya nk story bout xoxo...
OMG..,!
swear aku just anggap dy KAWAN jewp!
aku ta nah anggap dy lbih dpd tuh...
but..
aku tawu..
aku still plukan dy as a FRIEND!
salah kew aku???
syg aku???
to my syg:sorry dear...
ta dak mksud nk wat kamoo jeles..
tp just a frend for me it is not a fault rite?
sy phm.....
jeles tuh..!
tp ta penah lbey...
andai stu ary tuh da xoxo msg,
teragak2 mao bgtwu kamoo...
tp sy tamo blaku ta jjur
!!!
sy bgtawu jugak dgn hrapan.....:
sekiranya sy bgtawu.,
sy ta mmbelakangkn awk...
awk.,awk sedar x???
sy ta tawu la awk,...
sy sukew awk cemburu....
tp tdak sy ngn xoxo la yew...
sy tawu btas sy....
awk.,
sy jeles jugak!
sy asew mcm TIDAK DISUKAI..!!!
tah la wak..
cena yew???
arghhh..~~
*sigh
sy tamo bbicara pnjang lah soal nieyh...
coz sy rsa mcm sy over!!!
*mngeluh..~~
k la wak...
smoga apa yg tjdi,sdg tjadi n tlah tjadi mnjadi iktibar bg diri sy untuk
lbih mngenali diri sendiri dan hubungan inih...
smoga apa yg kta angankan ta seindah igauan ajew...




salam syg:
sebenarnya shurbaniah
2.14 a.m
d meja studyku yg terlovely..~~
mood:ta keruan

No comments:

Post a Comment