DUA HATI

K.A.M.I

K.A.M.I
sekadar menumpang

Saturday, October 23, 2010

melupakan...

sepatotnya esok 24/10 aku da date ngn SPA..
but,aku tpaksa mlupakan...
atas bberapa sebab yg aku rsa amat relevan k...
1st) abah aku ta dew trnsport lak nk mjmput akuh..
2)aku ta bsedia nk blajar jaoh2..
hihiihi...
erm...
sebenar2nya aku sgt3 lah BOSANNN!!!!
seryesly aku bosan truk kot arinieyh...
huarghhhhh!!!!!
ermmm,,,....
my final 8xam coming soon,
but apa pon ta study!!
OMG!!
apa mao jd pon ta twu...
huuu..
td aku kol my xoxo..
hihhihi..
*tkekekkeke...
hihih..
best kot sembang ngn dy...
da lma ta myembang ngn dy...
seryes rinduuu!!!
tp stakat stu jela an..
taleyh lbeyh2..
*sipu2
hhihihi..
mish him!!
mang lumrah aer tuh an,...
hahah..
lma kot ta bjmpa~~
>,<
ermm...
tah laa...
ha arituh aku da msg ngn tuttttt~~~
dy tya 1 quest yg aku takan aku lupakan ngn mudahnya,,..
hahaha~~
*gelak guling2
soalannya:
knpa awk kapel ngn wan?
awk tawu sy syg dy sgt3?
haahha..*pastuh dy ckp dy lwk jew...
then:
knapa awk kapel?
motif kapel?
hanya sbb suka2 or bla tgk kwn kapel,awk pon kapel?
OMG!!
wut suck of questionss!!
hahaha
*bluring..
but aku ttap aku..
ttap kool...
*sipu2
hahaha..
aku mngaku fest2 mmbara gak..
tp aku yakin lah..
ngn jwapan2 aku..
hope dy ta mek point..
hahahaha
*mrapu..

No comments:

Post a Comment